Bila Blogger Gay Buat Aksi Live di Blog!


As-Salam.
Terkedu. Takut pun ada. Zaman sekarang ni, benda-benda terlarang sudah semakin sangat biasa. Apatah lagi dengan adanya medium seperti blog, ramai yang berani tampil membuat perkara keji tanpa segan silu.
Yang malangnya ialah, dia mengajak orang lain untuk sama kemaruk songsang sepertinya. Aduhai manusia, aduhai blogger .... jijik pula bila difikirkan dunia blog Malaysia ini ada blog gay yang tak ada tapis-tapis ini.
Kenapa HH cakap berani ajak orang lain? Sebabnya blog gay tu punyai laman chat tersendiri yang ada video chat sendiri. Erkkk ... adeh, aksi-aksi gay daripada pengunjung boleh dilihat di situ ... 
Segalanya didedahkan oleh rakan blogger lama HH iaitu saudara Mazidul Akmal di blognya. Anda cukup berani nak baca tak? Cukup berani nak melihat aksi seksual gay Malaysia? Jika ada kekuatan dan berasa diri mahu banteras gejala tidak sihat ini, anda boleh lihat di sini: Pembongkara Blog Gay Dengan Aksi Live!
Pastikan komputer anda sentiasa dipantau andai digunakan oleh suami, adik lelaki mahupun anak lelaki anda, kita tidak mahu budaya gila ini menjadi rujukan mereka di alam maya. 

Sumber Asal: Bila Blogger Gay Buat Aksi Live di Blog! | hasrulhassan.com™
Sumber :http://www.hasrulhassan.com
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial

No comments:

Post a Comment

Download